ارتباط در پیام‌رسان تماس با مهرگان نسوز

لاستیک منجید دار Cotton Rubber

Cotton Insertion Rubber Sheet

جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید

لاستیک منجید دار یکی از رایج ترین مواد اولیه مورد استفاده در صنایع مختلف بوده که هر چه بیشتر تکنولوژی پیشرفت کرده و گسترش پیدا میکند استفاده از این ورق های نسوز بین صاحبان صنایع و تولید کنندگان مختلف رواج بیشتری خواهد داشت.

لاستیک منجید دار چیست؟

در متریال و بافت های ورق لاستیک منجید دار از کتان، الیاف ها و نخ های مصنوعی که با نام منجید شناخته میشوند استفاده شده است. از ورق های لاستیکی منجید دار برای ایجاد استحکام بیشتر استفاده میشود. این محصول به دلیل داشتن یک لایه نخ کتان در بین ساختار خود از مقاومت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل برای آب بندی محیط هایی با فشار بالا مناسب میباشد.

ورق های لاستیکی منجید دار دارای مشخصاتی چون، مقاومت عالی در برابر ضربه، جلوگیری از فرسایش تجهیزات، عملکرد عالی تا 150 درجه سانتیگراد، عایق عالی گرما و الکتریسیته، مقاومت بالا در برابر کشش، سایش، و پارگی، انعطاف پذیری مناسب و مقاومت در برابر اشعه‌های UV میباشند.

واشر لاستیکی منجید دار

واشر لاستیکی منجید دار واشر هایی هستند که از الیاف کتان که در ساخت ورق های منجیدی استفاده میشوند، تولید شده و عملا جزوی از دسته بندی محصولات لاستیک های منجید دار محسوب میشوند. البته غیر از الیاف کتان در برخی از واشر های منجید دار از فایبرگلاس نیز استفاده میشود که در صنایع و دسته بندی های خاصی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

از این نوع واشر منجید دار، در تولید واشر لاستیکی آب بندی، عایق بندی به منظور جلوگیری از نفوذ هوا و در لوله های انتقال آب به منظور جلوگیری از نشتی استفاده میشود.

نوار لاستیکی منجید

این نوع نوار لاستیکی منجید دارای مقاومت بسیار خوب در برابر پارگی، فشار و کشش میباشد. انواع لاستیک کتان به صورت واشر یا نواری تولید میشوند. مصرف کنندگان معمولا از نوار لاستیکی منجید بصورت متری در درزگیری درب و پنجره ها، ضربه گیری در کف تولیدی ها و باشگاه ها و همچنین جلوگیری از لیز خوردن استفاده میکنند.

خرید و قیمت لاستیک منجید دار

قیمت ورق لاستیکی منجید دار نسبت به واشر های لاستیکی های صنعتی بسیار مقرون به صرفه‌ بوده که موجب محبوبیت آن بین مصرف کنندگان شده است. اگر قصد خرید لاستیک منجید دار جنس کتان را دارید میتوانید به واتساپ فروشگاه مهرگان نسوز مراجعه کرده و یا با شماره تماس 09198317061 در تماس باشید.

خرید لاستیک های منجید دار در انواع و سایز های مختلفی میباشد که بسته به خدمات و نیاز شما کاربران و مصرف کنندگان متفاوت میباشد به همین دلیل لازم است تا ارتباطی موثر با فروشنده ای متخصص داشته باشید تا با مشاوره رایگان و تخصصی بهترین خرید واشر های منجید دار و قیمتی مناسب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *