ارتباط در پیام‌رسان تماس با مهرگان نسوز

پارچه نسوز سرامیکی / Ceramic Fiber Cloth

Ceramic fiber cloth

برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید

پارچه نسوز سرامیکی

Ceramic Fiber Cloth

پارچه نسوز سرامیکی، از الیاف سرامیکی یا آلومینا سیلیکات تولید می شود. از آنجا که در تولید این محصول الیاف فایبر گلاس استفاده میکنند، این پارچه نسوز مقاومت بسیار خوبی در برابر گرمای شدید داشته و ضمن حفظ عملکرد مطلوب خود، قادر است حرارت را تا 1260 درجه سانتی گراد تحمل کند.

 

به دلیل خاصیت ضدحریق این محصول، پارچه های سرامیکی به طور وسیعی در صنایع و کارخانجات به کار می روند.  در بسیاری از کارخانجات، کوره ها، صنایع فلزات و ریخته گری، از پارچه سرامیکی به عنوان عایق حرارتی با مقاومت بالا استفاده می شود.
این پارچه مانند نخ های نسوز سرامیکی در دو نوع سیم دار و بدون سیم ساخته میشوند؛ در نوع سیم دار آن، چند رشته سیم فولادی به کار رفته که، استحکام مکانیکی و تحمل حرارتی این پارچه را افزایش میدهد.

همچنین با توجه به مقاومت بالای این محصول، از پارچه سرامیکی به عنوان عایق الکتریسیته نیز استفاده می شود.

خرید و قیمت پارچه نسوز سرامیکی

پارچه نسوز سرامیکی دارای مشخصاتی مانند انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر خوردگی، شوک حرارتی، سایش و خوردگی و عمر مفید بسیار بالایی می باشند. از این نوع پارچه ها میتوان به جای آزبست که خاصیت بسیار سمی دارد، استفاده کرد. برای مشاوره، استعلام قیمت و موجودی و سفارش پارچه سرامیکی می توانید از طریق ایمیل یا واتساپ شرکت مهرگان نسوز در ارتباط باشید.

کاربرد پارچه نسوز سرامیکی

پارچه نسوز سرامیکی ضد آتش است و می تواند در گرمای شدید بالای هزار درجه نیز عملکرد خود را حفظ کند. به همین دلیل از این محصول در ساخت پرده، پتو و پوشش های ایمنی و محافظت کننده در مشاغل مرتبط با آتش، مواد مذاب و جوشکاری استفاده می کنند. همچنین می توانند به عنوان تقسیم کننده ی فضای داخلی کوره ها استفاده شوند.

این محصولات در عین داشتن وزن کم، از استحکام و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند. همچنین این پارچه ها نسبت به پارچه های نسوز فایبرگلاس توانایی تحمل حرارت بیشتری دارند. برای عایق بندی کابل ها، لوله ها، دریچه ها و همچنین ساخت واشر های حرارتی کوره ها از پارچه سرامیکی استفاده می شود.