ارتباط در پیام‌رسان تماس با مهرگان نسوز

ورق لاستیک نئوپرن (NEOPRENE RUBBER)

neoprene rubber sheet

جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید

لاستیک نئوپرن

نئوپرن‌ها خانواده‌ای از لاستیک‌ها میباشند که از پایداری شیمیایی خوبی برخوردارند. این محصولات، انعطاف پذیری بالایی به خصوص مقابل تغییرات دمایی داشته و همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. ورق لاستیک نئوپرن به دلیل داشتن کلر در ساختار شیمیایی خود، دارای خواصی متفاوت با سایر لاستیک ها میباشند. این محصول در برابر روغن و اسید ها مقاومت بالایی داشته و همچنین استحکام بالایی در مقابل کشش دارد.

چسبندگی عالی از دیگر خواص این لاستیک می باشد که موجب شده بتوان از آن ها در ساخت ضربه گیر ها و درزگیر های آب و هوا استفاده نمود. در مقابل تمام این مزایا البته این محصول قیمت بالایی نسبت به سایر پلیمر های لاستیکی دارد.

واشر لاستیکی نئوپرن

گسکت لاستیکی نئوپرن، دارای خواصی چون مقاومت حرارتی بالا در مقابل شعله، مقاومت در برابر عوامل جوی و رطوبت، مقاومت در برابر پارگی و سایش بوده و همینطور معایبی مانند ضعیف بودن عایق الکتریکی، مقاومت و انعطاف پذیری کم در سرما را داراست. همچنین تحمل حرارتی واشر لاستیکی نسوز نئوپرن، 40- الی 121 درجه سانتیگراد می باشد. در صورت تمایل به دریافت قیمت لاستیک نئوپرن میتوانید میتوانید با واتساپ شرکت مهرگان نسوز در ارتباط باشید.

نوار لاستیکی NEOPRENE

نوار آب بندی لاستیکی نئوپرن در ساخت چسب ها، آب بندی کردن و درزگیر های آب و هوا، لوله های لاستیکی و شیلنگ ها، تسمه و واشر پایه های قابل انعطاف استفاده میشود. مشخصات فنی نئوپرن موجب شده که از پایداری شیمیایی خوبی برخوردار باشند همچنین این محصولات از توان بالایی در جذب ارتعاشات برخوردارند. در انواع سازه ها نوار لاستیکی متری با جذب ارتعاشات و جلوگیری از ضربات مقاومت سازه را افزایش می‌دهد.

قیمت لاستیک نئوپرن

NEOPRENE

در صورت نیاز به این محصول و دریافت لیست قیمت ورق لاستیکی NR میتوانید به فروشگاه مهرگان نسوز مرجع فروش لاستیک NBR مراجعه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *