ارتباط در پیام‌رسان تماس با مهرگان نسوز

ورق لاستیک وایتون (Viton Rubber)

Viton Rubber Sheet

جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید

ورق لاستیک وایتون
(Viton Rubber)

ورق لاستیک وایتون از جمله پلیمر های صنعتی بوده که دارای مقاومت فوق العاده در برابر اسید های قوی و حلال های مختلف و اوزون میباشد و تحمل دمایی این محصول تا 250 درجه سانتیگراد می باشد و همچنین مقاومت بالایی در برابر نشت گاز دارد و در برابر اشتعال مقاوم می باشد. همچنین این محصول در مواردی مانند محیط های نفتی و هیدروکربنی که نشود از لاستیک NBR استفاده کرد، مورد استفاده قرار میگیرد.

واشر لاستیکی وایتون VITON

از این محصول برای درزگیری آب و هوا استفاده میشود و گسکت لاستیکی VITON دارای مقاومت بسیار عالی در برابر سایش، پارگی، روغن، نور خورشید و آب و هوا میباشد. همچنین واشر لاستیکی نسوز وایتون خصوصیاتی چون چسبندگی به فلزات و حالت ارتجاعی و استحکام کششی و چسبندگی بالا را دارا میباشد.

نوار لاستیکی مدل وایتون

نوار لاستیکی نسوز VITON به دلیل خواص خاصی که در بندهای قبلی اشاره شد. در درزگیرهای سوخت و شفت موتور اتومبیل ، شیلنگ ها و واشرهای خودرویی، آب بندی کردن و درزگیر های آب و هوا، لوله های لاستیکی و شیلنگ ها استفاده میشود. نوار لاستیکی آب بندی وایتون دارای مشخصات زیر میباشد.

مشخصه توضیح
سختی نسبتا خوب
استحکام کششی ۲۰۰۰- ۵۰۰۰ پاسکال
چسبندگی به فلز عالی
مقاومت در برابر شکستگی عالی

قیمت و فروش ورق لاستیک وایتون

این محصولات در کنار همه مزایایی که معرفی شد، دارای قیمت مناسبی نیز میباشند در صورت نیاز به این محصول و دریافت لیست قیمت لاستیک VITON میتوانید به فروشگاه مهرگان نسوز مرجع فروش انواع پلیمر های صنعتی مراجعه کنید.