ارتباط در پیام‌رسان تماس با مهرگان نسوز

ورق لاستیک NBR (NBR RUBBER)

NBR Rubber Sheet

جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید

ورق لاستیک NBR

ورق لاستیکی NBR از جمله مواد پلیمری محسوب میشود که برخلاف سایر لاستیک ها در مقابل روغن و اسیدها از مقاومت بالایی برخوردار است به گونه ای که نام تجاری آن ورق لاستیکی ضد روغن میباشد. از لاستیک ان بی ار در شلنگهای حمل و نقل سیال، درزگیر و واشر ها، درزگیر محفظه روغن، تسمه های انتقالی خودروها، شلنگ، درزگیرهای روغنی استفاده میشود.

مشخصات اصلی ورق لاستیکی ان بی ار ، مقاومت عالی در برابر هوای داغ، نفوذپذیری پایین در برابر گازها، مقاومت در برابر پارگی و فشار، مقاومت در برابر روغن و گریس و همچنین دوام زیاد در برابر آب،گاز،متان و روغن میباشد. البته در کنار همه مزایا، قیمت لاستیک ان بی ارنسبتا بالا بوده و انعطاف پذیری کمی دارد.

 

واشر لاستیک NBR

گسکت لاستیکی NBR  یکی از مهمترین ورق های لاستیکی بوده که بر خلاف ورق لاستیک اس بی آر، بر پایه ی کائوچوی طبیعی تولید شده است که مقاومت دمایی تا 120 درجه سانتیگراد را دارا میباشد. واشر لاستیکی نسوز NBR  ، ضد روغن، ضد مواد خورنده و اسید ها میباشد.

 

نوار لاستیک NBR

نوار لاستیکی آب بندی ان بی ار که به عنوان نوار ضد روغن لاستیکی نیز شناخته میشوند، جهت آب بندی و درزگیری مکان هایی که با روغن و گریس در تماس است، به کار می رود. این نوع نوار لاستیکی متری در مقابل ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان میدهد.

 

قیمت لاستیک ان بی ار

در صورت نیاز به این محصول و دریافت لیست قیمت ورق لاستیکی NR میتوانید به فروشگاه مهرگان نسوز مرجع فروش لاستیک ان بی ار مراجعه کنید.