ارتباط در پیام‌رسان تماس با مهرگان نسوز

ورق لاستیکی SBR

SBR (Styrene Butadiene Rubber) Sheet

جهت مشاوره و استعلام قيمت تماس بگيريد

بررسی قیمت لاستیک SBR (ورق لاستیکی SBR)

ورق لاستیکی SBR از جمله مواد پلیمری میباشد که برای عایق بندی و حفاظت در مقابل آب و هوا مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول دارای مزایای متعددی چون انعطاف پذیری و قابلیت ارتجاعی بالا، مقاومت بالا در برابر سایش و حرارت و آب میباشد. مهم ترین ویژگی، قیمت لاستیک SBR میباشد که به علت هزینه تمام شده پایین آن، دارای مقدار مناسب و به صرفه ای است.

 

واشر لاستیکی SBR

گسکت لاستیکی در واقع واشر هایی برای فاصله  آببندی صفحات میباشد. این نوع واشر لاستیکی نسوز معمولا قابلیت تحمل فشار تا حدود 20 bar را دارد. از این محصول به صورت واشر و درزبند، نوار آببندی لاستیکی، واشر لاستیکی درب سوپاپ، واشر لاستیکی SBR پایه فیلتر روغن تولید استفاده میشود. همچنین واشر لاستیکی SBR توانایی مقاومت تا دمای 100 درجه را دارا میباشد.

ورق لاستیکی SBR ورقی لاستیکی است که در جهت مصارف عمومی استفاده می شود و قیمت مناسبی نیز دارد.این نوع لاستیک خاصیت ارتجاعی مناسب و همچنین مقاومت خوبی در برابر سایش دارد.

 

نوار لاستیکی SBR

نوار لاستیکی sbr از دیگر مشتقات لاستیکی sbr میباشد. این پلیمر به عنوان پر کاربرد ترین لاستیک در دنیا شناخته میشود و همچنین به علت مقاومت بالا در برابر پارگی و سر خوردن بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.  این نوع نوار آببندی لاستیکی به علت قیمت مناسبی و حالت کشسانی و ارتجاعی بالا، بسیار به صرفه هستند.

 

خرید و قیمت ورق لاستیکی SBR

اگر قصد خرید انواع پلیمر SBR ، گسکت لاستیکی، واشر لاستیکی نسوز و یا نوار لاستیک متری را دارید میتوانید با فشردن لینک پایین صفحه در واتساپ پیغام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *