ارتباط در پیام‌رسان تماس با مهرگان نسوز

درباره مهرگان نسوز

مهرگان نسوز با سابقه ای متمایز در تولید انواع واشرهای صنعتی و آب بندی با مواد اولیه مرغوب و دست اول آماده همکاری با شرکت ها و اصناف مرتبط می باشد. مشاوره تخصصی و به موجب آن رضایت مشتری، پشتیبانی و ارسال سریع از دستاوردهای مهم این مجموعه است.

بخشی از محصولات مهرگان نسوز

  • ورق نسوز کلینگریت(شامل دسته بندی ورق کلینگریت بدون آزبست-ورق کلینگریت آزبستی)
  • پکینگ نسوز
  • ورق نسوز گرافیتی
  • ورق نسوز تفلونی
  • ورق سلولوزی(ویکتوری)
  • ورق لاستیکی
  • نمد صنعتی
  • واشر فلزی
  • ورق چوب پنبه
  • ورق دونیت
  • پارچه نسوز

واشر کلینگریت نسوز

واشر نسوز گرافیتی

واشر لاستیکی نسوز

گسکت نسوز

تماس با مهرگان نسوز

واشر کلینگریت نسوز واشر نسوز گرافیتی واشر لاستیکی نسوز گسکت نسوز تماس با مهرگان نسوز درباره مهرگان نسوز واشر کلینگریت نسوز واشر نسوز گرافیتی واشر لاستیکی نسوز گسکت نسوز درباره مهرگان نسوز

واشر کلینرنگ نسوز بدون ازبست از پرکاربردترین و پرفروش ترین ورق های نسوز است. از انجا که واشر کلینگریت بدون آزبست برپایه کربن یا مواد آلی است می تواند نسبت به واشر کلینگریت آزبستی ایمن تر باشد. در تولید ورق نسوز بدون ازبست از ترکیباتی همچون آرامید،فایبرگلاس، کربن و سرامیک استفاده می شود. آزبست اگرچه به عنوان ماده مضر شناخته شد اما به لحاظ اقتصادی نسبت به واشر نسوز غیر آزبستی مقرون به صرفه است.(مطالعه بیشتر).در واقع تولید کنندگان ورق واشر با حذف ازبست و جایگزین کردن الیاف معدنی ویژگی خاصی به ان افزوده اند که برتری ویزه ای نیز دارند. به همین خاطر ورق نسوز کلینگریت به دو شاخه اصلی کلینگریت آزبستی و کلینگریت بدون آزبست تقسیم می شود.

واشر نسوز گرافیتی استیل یا تنجید قابل استفاده برای دما و فشار بالا در محیط های بخار،هیدروژن،حلال ها،هیدروکربن. این واشر از نوع واشر گرافیتی مسلح بوده که با لایه میانی استیل و دو طرف گرافیت پوشانده شده است.

واشر نسوز گرافیتی در دو نوع چسب دار و بدون چسب تولید می شود. این نوارها قابلیت تحمل حرارت تا 800 درجه سانتی گراد را دارند. نوارهای گرافیت خالص چسب دار به صورت یک ورقه آکاردئونی از گرافیت خالص است که یک طرف آن به چسب آغشته شده است.

واشر نسوز گرافیتی از نوعی گرافیت به حالت منبسط شده تولید می شود. این نوارها در نوع چسب دار یک سمت از الیاف شیشه، الیاف پنبه، سیم مسی، سیم فولاد ضد زنگ، فیبر کربن و … ساخته و تقویت شده است. دلیل اصلی کاربرد این نوار در صنایع و کارخانه ها مقاومتی است که در برابر فشار و حرارت بالا دارد.

واشر لاستیکی نسوز یک نوع درزگیر مکانیکی است که جهت جلوگیری از نشتی بین فضای بین دوشی (اتصالات فلنجی ) قرار میگیرد. این واشر به شکل سوراخ دار و بدون سوراخ موجود است. به لحاظ نوع جنس نیز در دو تقسیم بندی سیم دار و بدون سیم قرار می گیرد که مدل سیم دار آن به دلیل رشته سیم های موجود در آن مقاومت بیشتری دارد.

واشر لاستیکی نسوز تخت که لای دو فلنج قرار می گیرند. از جنس فلزی و پلی اتیلن آن جهت مصارف کشاورزی، آبرسانی و مصارف پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. این فلنج ها بسیار پیچیده هستند و جنس آنها از فولاد گالوانیزه می باشد و استحکام بالایی دارند.

گسکت نسوز یک نوع درزگیر مکانیکی است که جهت جلوگیری از نشتی بین فضای بین دوشی (اتصالات فلنجی) قرار میگیرد. این واشر به شکل سوراخ دار و بدون سوراخ موجود است. به لحاظ نوع جنس نیز در دو تقسیم بندی سیم دار و بدون سیم قرار می گیرد که مدل سیم دار آن به دلیل رشته سیم های موجود در آن مقاومت بیشتری دارد.

گسکت نسوز تخت که لای دو فلنج قرار می گیرند. از جنس فلزی و پلی اتیلن آن جهت مصارف کشاورزی، آبرسانی و مصارف پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. این فلنج ها بسیار پیچیده هستند و جنس آنها از فولاد گالوانیزه می باشد و استحکام بالایی دارند.

برای تماس با مهرگان نسوز، تولید کننده و فروشنده انواع واشر کلینگریت نسوز، واشر نسوز گرافیتی، واشر لاستیکی نسوز، گسکت نسوز میتوانید از راههای ارتباطی زیر استفاده کنید