ارتباط در پیام‌رسان تماس با مهرگان نسوز

ورق لاستیکی NR

ورق لاستیکی NR از جمله پلیمرهای پر مصرفی محسوب میشوند که در درزگیر ها و آب بند های پلاستیکی، لوله ها، ضربه گیر ها، نوار های لاستیکی، واشر و … مورد استفاده قرار میگیرند. این محصول به علت مزایای متعددی که دارد، نسبت به سایر لاستیک های مصنوعی بسیار مورد استفاده است. خواصی همچون چسبندگی بالا، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر ضربه و فشردگی موجب برتری این محصول شده است.

 

واشر لاستیکی NR

واشر لاستیکی نسوز ان آر دارای خاصیت ارتجاعی، تراکم پذیری بالا، هدایت الکتریکی و مقاوم در برابر سایش و فشار و مناسب برای کار در محیط هایی با دمای پایین و محیط های اسیدی می باشد. البته در کنار همه مزایای گسکت لاستیکی ان ار، این محصول در برابر روغن، بنزین، حلال های هیدروکربنی ضعیف عمل میکند. واشر لاستیکی را میتوان در انواع مختلف متریال،ضخامت،طول،عرض،رنگ و نوع برای رفع نیازهای آببندی تولید کرد.

 

نوار لاستیکی NR

از نوار لاستیکی آب بندی NR معمولا برای جلوگیری از نفوذ آب یا ساخت قطعات ضربه گیر و لرزه گیر استفاده می شود. این محصول به علت خواص مکانیکی خاصی که دارد مانند استحکام پارگی بالا، جهندگی بالا و چسبندگی خوب بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین مقاومت دمایی نوار لاستیکی از ۷۰- الی ۱۲۰+ درجه سانتی گراد می باشد.

 

قیمت ورق لاستیکی ان آر

در صورت نیاز به این محصول و دریافت لیست قیمت ورق لاستیکی NR و واشر لاستیکی ان‌آر میتوانید به فروشگاه مهرگان نسوز مراجعه کنید.