ارتباط در پیام‌رسان تماس با مهرگان نسوز

ورق سیلیکون نسوز (Silicone Rubber)

Silicone Rubber Sheet

جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید

 

ورق سیلیکون نسوز

ورق سیلیکون نسوز یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین مواد اولیه در صنایع مختلف است. سیلیکون ماده ای با دوام بالا و در عین حال بسیار انعطاف پذیر است. مصرف کنندگان به دلیل خواص منحصر به فرد آن بسیار آن را مورد توجه قرار میدهند.

 

مشخصات و قیمت ورق سیلیکون نسوز

ورق سیلیکون نسوز در ضخامت های متفاوت، از نیم تا ده میلی متر، تهیه شده و به منظور استفاده در صنایع مختلف در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد.

این نوع لاستیک می تواند در بازه دمایی 80- تا 280 درجه سانتی گراد، خواص و عملکرد مطلوب خود را حفظ کند.

مقاومت و انعطاف پذیری بالای ورق سیلیکونی باعث شده است که از این محصول، در مصارف پزشکی، واشر سازی، ساخت قالب نسوز برای مصارف شیرینی پزی و آشپزی و بسیاری مصارف صنعتی دیگر استفاده شود.

گفتنی است این ورق مقاومت کششی فوق العاده ای دارد و می تواند 300 درصد کشش را تحمل کند.

همچنین این ورق نسوز می تواند در محیط های شیمیایی مختلف اعم از اسیدی و قلیایی، خواص خود را حفظ کند. برای دریافت لیست قیمت ورق سیلیکون نسوز میتوانید در واتساپ پیام دهید.

واشر سیلیکونی

از این نوع لاستیک، واشر یا گسکت نیز تولید می شود. واشر سیلیکونی نوعی از انواع واشر لاستیکی درزبند یا اببند است که برای جلوگیری از نشت، در فضای خالی بین دو جسم قرار می گیرد، این دو جسم معمولا تحت فشار هوا و یا آب قرار دارند. بنابراین، این گسکت ها به عنوان بهترین قطعه در ادوات صنعتی و غیرصنعتی و ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد. گسکت سیلیکونی دارای خصوصیاتی نظیر مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی، مقاومت الکتریکی بالا، چسبندگی و خاصیت ضد آتش می باشد.

 

جهت دریافت کاتالوگ این محصول و قیمت می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباظ باشید.